E-parduotuvės taisyklės
PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE WWW.GENTLEDAY.LT
Bendrosios nuostatos
1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Šalims) privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos, prekių pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo sąlygos, sumokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos, būdai bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt susijusios nuostatos.
2. Pirkėjas su šiomis Taisyklėmis sutinka registruodamasis internetinės parduotuvės www.gentleday.lt svetainėje ar patvirtindamas sutikimą su Taisyklėmis prieš užsakydamas prekes.
3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, papildyti ar taisyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai skelbiami interneto svetainėje www.gentleday.lt
4. Registruotis ir pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt turi teisę tik:
4.1 veiksnūs fiziniai asmenys;
4.2 nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
4.3 juridiniai asmenys;
4.4 visų anksčiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
5. Sutikęs su Taisyklėmis Pirkėjas turi teisę registruotis ir pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt
Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas
6. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (-as) prekę (-es) ir suformavęs savo užsakomų prekių kiekį, paspaudžia nuorodą „PATVIRTINTI“.
7. Sudarius Pirkimo – pardavimo sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos abiems šalims ir tampa neatskiriama sutarties dalimi.
Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
8. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
9. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti laikydamasis šiose Taisyklėse numatytos tvarkos, sąlygų, terminų bei kitų Pardavėjo nurodytų sąlygų.
10. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
11. Internetinės parduotuvės www.gentleday.lt Pirkėjas privalo laikytis šių Taisyklių ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
12. Pirkėjas gali keisti prekių asortimentą, pristatymo adresą ir kitas sąlygas arba anuliuoti prekių užsakymą iki tol, kol nebuvo gautas pranešimas apie užsakymo išsiuntimo patvirtinimą. Vėliau užsakymą koreguoti arba jį anuliuoti nėra galimybės.
Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
13. Pardavėjas turi teisę panaikinti Pirkėjo registraciją ar kitaip apriboti galimybę naudotis internetine parduotuve www.gentleday.lt, jei Pirkėjas bando bet kokiais būdais pakenkti internetinės parduotuvės darbui.
14. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę Pirkėjams naudotis internetinės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt numatytos sąlygos.
15. Pardavėjas įsipareigoja, kad visos prekės yra tinkamos kokybės, t.y. prekių savybės nėra blogesnės nei numatyta prekių aprašyme.
16. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti nurodytu adresu, remdamasis sąlygomis, nurodytomis konkrečiame pasiūlyme, arba kurias apibrėžia šios Taisyklės.
17. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, apie tai prieš penkias kalendorines dienas raštu informuodamas Pirkėją.
18. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo terminų pažeidimus, jei jie atsitiko dėl prekes pristatančio pašto ar kurjerių tarnybos kaltės.
Prekių kaina, atsiskaitymo tvarka ir terminai
19. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Lietuvos Respublikoje galiojantis pridėtinės vertės mokestis yra įtrauktas į kainą.
20. Pirkėjas atsiskaito už įsigytas prekes vienu iš šių būdų:
20.1 naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadelė ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.;
20.2 mokėjimo sistema paypal.com;
21. Pirkėjas, atsiskaitydamas elektroninės bankininkystės sistemomis, įsipareigoja už prekes atsiskaityti nedelsdamas, ne vėliau kaip per 3 (tris) valandas. Užsakymas priimamas ir prekių siuntinys formuojamas tik Pirkėjui sumokėjus.
Prekių pristatymas
22. Pirkėjas, įsigydamas prekes internetinėje parduotuvėje www.gentleday.lt, gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo būdų (dovanų kuponas yra virtualus ir yra išsiunčiamas Pirkėjo nurodytu el.paštu iš karto po apmokėjimo):
22.1 pristatant per kurjerių tarnybą Venipak;
22.2 pristatant per Smartpost savitarnos siuntų tinklą, atsiimant Smartpost paštomatuose (terminaluose);
22.3 pristatant per Venipak savitarnos siuntų tinklą, atsiimant Venipak arba LP Express paštomatuose;
22.4 pristatant per DPD savitarnos siuntų tinklą, atsiimant DPD paštomatuose;
22.5 pristatant per DPD kurjerio tarnybą - tik į Kuršių Neriją.
23. Pirkėjas, pasirinkęs pristatymą per kurjerių tarnybą, privalo nurodyti tikslų lietuvišką telefono ryšio numerį. Kurjeris, prieš pristatydamas prekes, susisiekia su Pirkėju. Jei užsakymas grąžinamas nepristatytas dėl Pirkėjo kaltės, jis siunčiamas pakartotinai Pirkėjui apmokėjus pakartotinio pristatymo išlaidas.
24. Pirkėjas, pasirinkęs pristatymą per Smartpost ar Venipak paštomatus, privalo nurodyti tikslų lietuvišką mobiliojo ryšio numerį, į kurį gaus SMS pranešimą su durelių atrakinimo kodu, kai siunta atsidurs pasirinktame paštomate. Jei užsakymas grąžinamas nepristatytas dėl Pirkėjo kaltės, jis siunčiamas pakartotinai Pirkėjui apmokėjus pakartotinio pristatymo išlaidas.
25. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas:
25.1 prekių pristatymo kaina per Smartpost paštomatus 1,80 €, Venipak paštomatus – 1,90 €, DPD paštomatus – 1,90 €, per VENIPAK kurjerį 3,00 €, perkant už 70 € ir daugiau - siuntimas nemokamas.
25.2 prekių pristatymo kaina į Kuršių Neriją per DPD kurjerių tarnybą - 14,50 € visų dydžių pirkinių krepšeliams.
26. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.
27. Prekių pristatymo terminai pateikiami puslapyje https://www.gentleday.lt/pages/pristatymas Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs ir gali būti keičiami Pardavėjo nuožiūra. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.
28. Parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos.
Prekių keitimas ir grąžinimas
29. Pirkėjas per 14 dienų po prekių perdavimo dienos turi teisę grąžinti internetinėje parduotuvėje įsigytą kokybišką prekę(-es) bei atgauti už ją(-as) sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę(-es) kitomis analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Galutinio išpardavimo prekės nekeičiamos - joms taikoma tik 14 dienų grąžinimo garantija. Dovanų kuponai nėra keičiami į pinigus, jų negalima grąžinti. Dovanų kupono galiojimo laikas - 1 metai nuo įsigijimo, galiojimo laikas nepratęsiamas ir pinigai už nepanaudotą kuponą negrąžinami.
30. Grąžinti internetinės parduotuvės www.gentleday.lt siuntas galima per Omniva paštomatus:
30.1. Užpildykite prekių grąžinimo formą grazinimai.omniva.lt/parduotuves/www-gentleday-lt
30.2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
30.3. Grąžinimo paslaugos kaina 0,00 Eur.
30.4. Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.
31. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810straipsniu.
32. Keičiant ar grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
32.1 keičiama ar grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
32.2 prekė negali būti dėvėta ar kitaip sugadinta ir nepraradusi savo vertės;
32.3 prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, kiti žymėjimai, neišteptos ir kt.);
32.4 keičiama ar grąžinama prekė turi būti užsakyme nurodytos komplektacijos;
32.5 keičiant ar grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
33. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo keičiamas ar grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių keitimo ir grąžinimo sąlygų.
34. Kartu su keičiama ar grąžinama preke turi būti pateiktas pirkimą parduotuvėje www.gentleday.lt įrodantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra).
35. Pardavėjas gavęs keičiamą ar grąžinamą prekę per 7 kalendorines dienas įsipareigoja informuoti Pirkėją, ar prekė atitiko grąžinimo kriterijus. Jei grąžinama prekė atitinka šiuos kriterijus, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pinigai už pristatymo išlaidas nėra grąžinami.
36. Pirkėjui siunčiant prekes grąžinimui arba keitimui nurodytu būdu, prekių grąžinimo atveju pirkimo lėšos grąžinamos bankiniu pavedimu į Pirkėjo Prekės grąžinimo ar keitimo prašyme nurodytą banko sąskaitą arba per PayPal, jei užsakymas buvo apmokėtas per mokėjimo sistemą paypal.com. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl pavedimo už grąžintas prekes vėlavimo ar neatlikimo, jeigu Pirkėjas klaidingai pateikia arba nepateikia grąžinimui reikalingų duomenų.
37. Jei prekė negali būti pakeista dėl Pardavėjo kaltės, Pardavėjas turi grąžinti prekės vertę ar vertės sumažėjimą.
38. Jei grąžinamas:
38.1. nepilnas užsakymas, kuriam buvo taikyta kiekio nuolaida (pvz., perkant 3 vnt., taikoma 25 proc. dydžio nuolaida), pervedama užsakymo suma bus mažesnė, nes kiekio nuolaida nebegalios. Pavyzdžiui, jūs pirkote 3 vnt. skirtingo modelio ar dydžio menstruacines kelnaites, kurioms buvo taikyta kiekio nuolaida perkant 3 vnt., ir grąžinate 1 ar 2 vnt. Vadinasi, toms kelnaitėms, kurias pasiliekate, kiekio nuolaida nebeskaičiuojama, todėl bus pervedama suma atskaičius nuolaidą.
38.2. prekės, kurioms buvo taikyta nuolaida „2 už 1 kainą“/„3 už 2 kainą“ir pan., turi būti grąžintos visos. Keitimo atveju galima keitimui grąžinti ir vieną prekę. Grąžinimo atveju, kai grąžinama tik dalis užsakymo, kuriam pritaikyta tokia nuolaida, laikoma, kad minėta nuolaida negalioja ir taikoma standartinė kaina, todėl pinigų grąžinimas neatliekamas („2 už 1 kainą“ atveju) arba pervedama suma paskaičiavus be nuolaidos („3 už 2 kainą“ arba „2+1“ atveju).
38.3. nepilnas užsakymas, kuriam buvo pritaikytas nemokamas pristatymas (taikomas nuo 70 Eur), ir jo vertė tampa mažesnė nei 70 Eur, iš grąžinamos sumos minusuojamos pasirinkto pristatymo pirminiame užsakyme išlaidos.
38.4. visas arba nepilnas užsakymas, kuriam buvo pridėta dovana, ir užsakymo likusi vertė nebeatitinka dovanos suteikimo sąlygų, kartu privaloma grąžinti ir pridėtą dovaną. Negrąžinus dovanos, Pardavėjas pasilieka teisę išskaičiuoti dovanos vertę iš grąžintinos sumos.
Kokybės garantija
39. Bendra prekėms taikoma garantija yra 24 mėn., tačiau reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų pirkėjas gali pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą (CK 6.338 str. 4 d.). Remiantis CK 6.363 str. 11 p. prekės trūkumas, paaiškėjęs per 6 mėnesius, laikomas egzistavusiu prekės pristatymo metu, praėjus 6 mėn. Pardavėjas gali paprašyti Pirkėjo įrodyti, kad trūkumai atsirado ne dėl jo kaltės ar netinkamo daikto naudojimo, o egzistavo prekių pristatymo metu. Dėl prekės trūkumų Pirkėjas turi kreiptis el.p. gentleday@gentleday.com
Atsakomybė
40. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą ir tikslumą. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.41. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus prisiregistravus prie internetinės parduotuvės www.gentleday.lt.
42. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jei registracijos duomenis naudoja trečiasis asmuo, jis bus laikomas Pirkėju.
43. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
44. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
45. Internetinė parduotuvė www.gentleday.lt pasilieka teisę keisti šias Taisykles. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra viešai paskelbiami internetinėje parduotuvėje.
46. Jeigu Pirkėjas nesutinka su Taisyklių pakeitimais, Pirkėjas turi teisę jų atsisakyti prarasdamas teisę naudotis internetinės parduotuvės paslaugomis.
47. Jeigu po Taisyklių pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su Taisyklių pakeitimais.
48. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
49. Santykiams, kylantiems naudojantis internetine parduotuve www.gentleday.lt, taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
50. Visi nesutarimai, kilę naudojantis elektronine parduotuve www.gentleday.lt, taip pat dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
51. Nei viena iš Šalių neatsako už visišką ar dalinį savo įsipareigojimų nevykdymą pagal šią Sutartį, jeigu tai buvo sąlygota priežasčių, kurios, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, laikomos nenugalimos jėgos aplinkybėmis. Šalis, kuri dėl nenugalimos jėgos (Force Majeure) aplinkybių negali vykdyti prisiimtų įsipareigojimų, privalo nedelsiant faksu ar elektroniniu paštu, vėliau ir registruotu laišku pranešti kitai Šaliai apie nenugalimos jėgos aplinkybės atsiradimą bei jos įtaką Sutarties įvykdymui ir pasibaigimui. Šalis, nepranešusi nedelsiant kitai Šaliai apie aplinkybes, negali jomis remtis kaip atleidimo nuo atsakomybės už Sutarties neįvykdymą pagrindu.
52. Šalys susitaria vadovautis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintomis „Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (Force Majeure) aplinkybėms” taisyklėmis.
53. Pasibaigus nenugalimos jėgos aplinkybėms, Šalys privalo įvykdyti savo įsipareigojimus pagal iš karto po šių aplinkybių veikimo pasibaigimo.
54. Prašymą/skundą dėl elektroninėje parduotuvėje www.gentleday.lt įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, kaip numato taikomi teisės aktai, Pirkėjas turi kreiptis tiesiogiai į Pardavėją.
Taisyklės patikslintos 2024-10-02.